Діагностика та ремонт авто
Обслуговування автомобілів
Якісне та надійне обладнання
Previous
Next

Діагностика та ремонт ходової частини

            Наш автосервіс пропонує повний комплекс робіт по діагностиці та ремонту підвіски автомобіля. Якщо Ви відчули вібрацію, стук або втрату керованості, то час на СТО. Ремонт ходової автомобіля складається з наступних робіт:

Ремонт передньої підвіски

  • заміна амортизаторів;
  • заміна нижнього важеля;
  • заміна передньої пружини;
  • заміна півосі з сальником і іншого.

Ремонт задньої підвіски

  • заміна реактивних тяг;
  • заміна задньої пружини;
  • заміна задньої балки;
  • заміна втулок амортизатора і іншого.

Ціни на ремонт  ходової частини

Ходова частина

Зняття і установка 1-го колеса

20 грн.

Зняття і установка стійки стабілізатора поперечної стійкості

от 160 грн.

Зняття і установка втулки стабілізатора поперечної стійкості (без зняття підрамника)

от 160 грн.

Зняття і установка підрамника

1000 грн.

Зняття і установка важеля верхнього передньої підвіски

550 грн.

Зняття і установка важеля нижнього передньої підвіски

550 грн.

Заміна кульової опори (кріплення заклепками)

550 грн.

Заміна кульової опори (болтове кріплення)

450 грн.

Заміна кульової опори (запресованої)

от 500 грн.

Заміна сайлентблока важеля (на знятому важіль)

от 100 грн.

Заміна сайлентблока підрамника (на знятому підрамнику)

от 100 грн.

Зняття і установка стійки амортизатора (амортизатор в пружині)

600 грн.

Розбирання та збирання стійки амортизатора

100 грн.

Зняття і установка амортизатора без пружини (вставка)

400 грн.

Зняття і установка пружини (коли пружина окремо від амортизатора)

400 грн.

Зняття і установка стійки Пневмоамортизатор

800 грн.

Зняття і установка ресора поперечної передньої підвіски

от 850 грн.

Зняття і установка балки задньої підвіски

1050 грн.

Заміна сайлентблока балки 2шт

1250 грн.

Зняття і установка поперечного важеля задньої підвіски                                    

440 грн.

Зняття і установка поздовжнього важеля задньої підвіски

880 грн.

Зняття і установка ресори задньої підвіски

680 грн.

Заміна сайлентблока ресори

от 380 грн.

Заміна підшипника маточини на знятої маточині

200 грн.

Зняття і установка ступиці

480 грн.

Слюсарні роботи через 1год

от 200 грн.

Рульове управління

Заміна рульового накінечника 

350 грн.

Заміна рульової тяги

400 грн.

Заміна насоса гідропідсилювача

от 500 грн.

Заміна пильовика кермової рейки

300 грн.

   

 Що таке підвіска автомобіля?

Підвіска – одна з найважливіших систем автомобіля, від якої безпосередньо залежить плавність ходу, стійкість на дорозі, комфорт і безпеку пасажирів. Інша її назва – ходова частина. Головна функція полягає в забезпеченні зв’язку автомобільної рами з колесами, пом’якшення ударів і поштовхів під час руху і подолання нерівностей дороги (ями, вибоїни, “лежачі поліцейські”). Ходова автомобіля постійно відчуває підвищені навантаження, тому потребує своєчасної діагностики, щоб запобігти серйозні поломки. Ціна на послуги залежить від складності виконуваних робіт і списку закуповуваних деталей.

Схематично підвіска включає наступні частини:

  • пружні елементи вбирають коливання від нерівностей дороги: це пружини у легкових авто або ресори у вантажівок;
  • направляючі елементи необхідні для кріплення підвіски до кузова і забезпечення правильного положення коліс: це різного роду важелі;
  • елементи амортизації гасять коливання; в цій якості використовуються гідравлічні амортизатори;
  • стабілізуючі елементи потрібні для посилення стійкості авто в поперечному напрямку при повороті: зазвичай для цього служить пружна штанга, що з’єднує стійки з підвіскою;
  • кріпильні деталі для з’єднання частин вузлів між собою: це болти і гайки, сайлент-блоки і кульові опори.

Коли необхідний ремонт ходової автомобіля?

Існують певні ознаки, за якими можна зрозуміти, що ремонт підвіски автомобіля необхідний, наприклад:

  • сторонні шуми в при русі машини і подоланні перешкод;
  • розгойдування авто під час руху, сильні крени в поворотах;
  • погіршення керованості машини (несподіваний відхід у бік від прямої траєкторії, погана реакція на повороти керма);
  • незвично швидкий знос покришок;
  • колеса розташовані не паралельно один одному.

Ці ознаки свідчать про те, що знос досить серйозний і час звернутися в автосервіс для проведення діагностики і ремонту ходової частини.

Як продовжити життя ходової і автомобіля в цілому

  • немає перевантажень! В інструкції до вашого «залізного друга» вказана його максимальна вантажопідйомність. Якщо систематично перевищувати цю величину, знос вузлів і механізмів швидко призведе авто до виходу з ладу, а в першу чергу постраждає підвіска;
  • так – акуратній їзді! Це не означає, що ви повинні повільно їздити, уникаючи самих незначних ямок і нерівностей. Підвісці шкідливі ударні навантаження, а вони можуть бути значні, як не дивно, якщо долати перешкоди на низьких швидкостях. Неглибокі вибоїни або рейки, втоплені в асфальт, цілком можна проїхати на швидкості 60 км / год. А ось при переїзді «лежачого поліцейського» краще пригальмувати;
  • так – періодичної перевірки працездатності підвіски: рекомендується проводити діагностику кожні 10-30 тис. км пробігу в залежності від класу та віку авто; приводом до звернення в сервіс повинні стати нехарактерні звуки при русі, «зайві» вібрації, догляд машини від прямолінійного руху, а також нерівномірний знос покришок.

            Увага і своєчасний догляд за підвіскою збережуть ваші кошти і дозволять значно довше їздити на автомобілі, не думаючи про його заміну.

            Для замовлення послуги телефонуйте за телефонами.

            Гарантія на всі види робіт!