Діагностика та ремонт гальмівної системи авто
Поломки в гальмівній системі і способи їх усунення: коли досвідчені майстри радять міняти гальмівні диски, колодки, супорти
Той факт, що гальмівна система авто повинна перебувати в працездатному стані, навряд чи у кого-то може викликати сумнів. Тільки при нормальній її роботі машину вдається безпечно експлуатувати. Якщо ж вона дає збої, на небезпеку наражаються всі учасники руху.
Для будь-якого автовласника непробачно, якщо він проявить недбалість, виявивши проблеми в гальмівній системі. Адже можна прямо зараз замовити в сервіс СТО (Київ) послуги, що стосуються здійснення діагностики і ремонту гальмівної системи, якщо вона працює недостатньо ефективно.
Там, де необхідно замінити диски і гальмівні колодки
З’являється відповідна індикація, що нагадує, що ці деталі зношені. А ще явно відчувається зниження зчеплення колодок з дисками. Потрібно враховувати, що в цьому випадку падає сила гальмування.
Тоді позначені деталі слід якнайшвидше замінити, не доводити автомобіль до аварійного стану. Оцінити ступінь зносу нескладно. Повертається колесо, колодки оцінюються візуально.
Замінити гальмівні колодки не дуже складно. Але лише досвідчені механіки знайомі з усіма тонкощами цієї роботи. Ще досвідчене око механіка здатний виявити приховані дефекти, а не тільки явні неполадки.
Найпростіше вирішується це завдання при зверненні в надійний автосервіс. Після ремонту власник машини зможе відчути безпеку, коли займе місце водія.
Випробування гальмівних колодок
Нові гальмівні колодки відчувати слід акуратно, не допускаючи гальмувань:
жорстких;
несподіваних.
Адже вони будуть притиратися до дисків, поки на лічильнику пробігу не додав нова сотня кілометрів. Якщо це правило проігнорувати, колодки запросто перегріються. А в ситуації, коли машина долає глибоку калюжу, геометрія колодок зовсім змінюється, так як цьому сприяє перепад температури.
Коли гальмівні диски вимагають обов’язкової заміни
Гальмівні диски, як і колодки, входять до переліку головних елементів гальмівної системи. Їх стан впливає:
на силу гальмування;
на гальмівний шлях;
на безпеку ТЗ, інших учасників руху і оточуючих громадян.
Неприпустимий знос гальмівних дисків: які симптоми вказують на це
Гальмівний шлях збільшується.
При гальмуванні машину злегка відводить убік.
Педаль гальма функціонує м’якше, стає занадто податливою. Машина стартує з місця, педаль провалюється.
При виявленні хоча б одного із зазначених симптомів потрібно терміново звернутися до фахівців СТО для заміни гальмівних дисків.
Як визначається ступінь зносу гальмівних дисків
Затребувана робота не вважається складною. Досить взяти штангенциркуль (можна скористатися навіть звичайною лінійкою) і виміряти товщину деталі. Виробник дисків неодмінно вказує допустимі параметри – максимальні, мінімальні.
Методика заміни гальмівних дисків
Вони змінюються одноразово на обох колесах, встановлених на одній осі. Адже знос дисків відбувається однаково. Потрібно мати інструменти і навички, щоб правильно зробити заміну деталей. Самостійно займатися такою роботою небажано, краще звернутися до майстра. Досвідчений фахівець ще й прокачає систему гальмування, позбавляючи її від накопичення повітря. Тоді система гальмування знайде правильні параметри.
До відома. Зараз випускається багато машин зі спеціальними датчиками зносу. Ці датчики вбудовані безпосередньо в диски. Міняють диски – змінюють і датчики. Навіть водій, який володіє всілякими інструментами, не зможе зробити заміну таких дисків. Адже потрібного спеціального інструменту у нього точно не опиниться під рукою. Так що заміну дисків краще доручити фахівцеві, щоб не виникло проблем в майбутньому.
Гальмівні супорти: їх перебирання, ремонт
Пристрій це не складне. Воно включає всього 2 елементи – поршні і напрямні. Якраз вони і виходять з ладу – досить часто відзначається їх закисание.
В результаті порушення роботи супорта (причина будь-яка) гальмівні колодки починають зношуватися нерівномірно. Якщо ж супорт працює ефективно, відбувається однаковий знос гальмівних колодок.
Практичний приклад. Передня колодка стає тоншою задньої. Значить, супорт вже не працює правильно.
Знос гальмівного диска також повинен бути правильним, на його стан варто звертати увагу.
У разі виявлення різко нерівномірного зносу колодок, причому яскраво вираженого, терміново потрібно:
або міняти колодки;
або доручити майстрам ремонт супорта.
Інакше виникає загроза заклинювання, а це досить небезпечна проблема.
Що призводить до поломок супортів
По-перше, закисание.
По-друге, закоксовування гальмівних поршнів, що направляють.
Несправності з’являються в результаті банальних поломок або ж неправильного обслуговування.
На замітку. Так звані народні умільці іноді набивають литол або застосовують графітову мастило. Пильник направляючої набухає, згодом вона просто закисает.
Яким чином порушується цілісність пильовика і псується поршень
На направляючу надходить волога. Поступово вона роз’їдає сам пильовик, відзначається закисание. І корпус поршня псується, якщо пильовик порвався, проступає вода.
Наслідки застосування неякісної гальмівної рідини
Це гігроськопічний склад, так що він здатний накопичувати воду в неприпустимому кількості. Так що гальмівну рідину слід міняти своєчасно, інакше накопичена вода роз’їсть поршень зсередини, прискорить процес закисання.
При зверненні в сервіс СТО (Київ) послуги з обслуговування гальмівної системи можуть бути надані частково і в повному обсязі.
Наш сервіс пропонує весь спектр послуг пов’язаних з обслуговуванням гальмівної системи, ціни на них Ви можете побачити нижче.
Ціни на ремонт гальмівної системи
Заміна гальмівних колодок дискових (1 комплект) від 350
Заміна гальмівних колодок барабанних (1 комплект) від 600
Заміна стоянкових гальмівних колодок від 500
Зняття і установка гальмівних дисків (1 комплект) від 300
Проточка гальмівних дисків (1 комплект) від 350
Зняття і установка гальмівних барабанів (1 комплект) 200
Зняття і установка супорта гальмівного 180
Заміна направляючих супорта 160
Заміна ремкомплекта поршня супорта гальмівного від 700
Зняття і установка робочого гальмівного циліндра від 280
Зняття і установка головного гальмівного циліндра від 400
Зняття і установка гальмівного шланга від 180
Виготовлення гальмівної трубки за 1м 250
Зняття і установка троса гальма стоянки від 580
Заміна ремкомплекта стоянкового гальма від 500
Для замовлення послуги телефонуйте за телефонами
Гарантія на всі види робіт!
Працездатна гальмівна система – один з найважливіших факторів, який забезпечує не тільки безпечну експлуатацію автомобіля, але і може зберегти життя водієві, пасажирам і іншим учасникам дорожнього руху. Халатно ставитися до перебоїв в роботі гальмівної системи – непрощенна річ для будь-якого автовласника.
Заміна гальмівних колодок і дисків.
В яких випадках змінюються гальмівні колодки?
Заміна гальмівних колодок проводиться найчастіше після появи відповідної індикації, що говорить про те, що вони зношені. До того ж відчутно падає зчеплення колодок з дисками, і сила гальмування знижується. Радимо не доходити до такого стану і змінювати відповідні запчастини вчасно. Оцінка зносу не становить труднощів – достатньо повернути колесо і візуально оцінити колодки.
Заміна гальмівних колодок – це не особливо складна процедура, однак, є свої нюанси і тонкощі, відомі тільки досвідченим механікам. До того ж, досвідчене око може не тільки усунути явну несправність, але і виявити приховані.
Гальма автомобіля – пристрій, від якого часто залежить ваше життя, життя пасажирів і пішоходів, тому ставитися до неї потрібно серйозно. Якщо ви не впевнені в своїх силах і хочете надовго забути про проблеми з гальмівною системою і убезпечити себе і оточуючих, краще звернутися в хороший автосервіс. Наші механіки з легкістю проведуть ремонт, і ви зможете безпечно використовувати ваш автомобіль.
В яких випадках змінюються гальмівні диски? Як і колодки – гальмівні диски є одним з основних елементів гальмівної системи, від стану яких залежить сила гальмування, гальмівний шлях автомобіля і безпеку транспортного засобу для водія і навколишніх людей.
Основні симптоми зносу гальмівних дисків: збільшується гальмівний шлях, автомобіль веде вбік при гальмуванні, а педаль гальма стає м’якше і податливі, провалюючись під час старту автомобіля з місця. Як тільки симптоми проявилися, потрібно негайна заміна гальмівних дисків.
Перевірити знос простіше простого – виробник дисків завжди вказує їх максимальну і мінімальну товщину, яку досить просто виміряти навіть за допомогою лінійки або штангенциркуля.
Ще є можливість необоротно пошкодити гальмівні диски – після серії різких гальмувань і при попаданні на них холодної води, може статися викривлення диска. В даному випадку використання автомобіля вже починає становити небезпеку.
Заміна гальмівних дисків найчастіше проводиться відразу на обох колесах однієї осі, тому що вони зношуються одночасно. Для правильної заміни дисків буде потрібно відповідний досвід і інструмент, тому ми не рекомендуємо вам займатися заміною самостійно. До того ж, досвідчений майстер прокачає систему гальмування, щоб позбавити її від нагромадилося повітря. Це дозволить повернути системі гальмування правильні параметри.
Зауважимо, що на багатьох сучасних автомобілях встановлені спеціальні датчики зносу, які вбудовуються прямо в диски і змінюються разом з ними.
Гальмівний супорт – це досить простий пристрій. У ньому є всього два робочих елемента – напрямні і поршні. Саме вони є винуватцями виходу з ладу цього важливого елемента гальмівної системи. Найчастіше супорт виходить з ладу через закисання поршнів і напрямних.
Якщо робота цього супорта порушена по будь-якої причини, то починається нерівномірний знос гальмівних колодок. При правильній роботі супорта, гальмівні колодки повинні мати приблизно однаковий знос. Якщо задня колодка, наприклад, товщі ніж передня, то виходить, що супорт працює неправильно.
Також варто звернути увагу на гальмівний диск – знос повинен бути рівномірним. Якщо знос колодок різко нерівномірний і яскраво виражений – необхідно або терміново міняти колодки, або ремонтувати супорт, не чекаючи такої небезпечної проблеми, як заклинювання.
Причини виходи з ладу гальмівних супортів:
Причини як завжди банальні: це або корозія, або загрязниння гальмівних поршнів і напрямних. Це може статися як через неправильне обслуговування, так і з-за банальної поломки.
- Неправильне обслуговування. Найчастіше на напрямні в гаражах народних умільців, набивають литол або графітову мастило, що призводить до набухання пильовика направляючої, а пізніше вона просто закисає;
- Порушення цілісності пильовика. У цьому випадку на направляючу починає надходити волога, що рано чи пізно роз’їдає сам пильовик і призводить до закисання;
- Поршень. Його корпус також може страждати від прориву пильовика і попадання води;
- Неякісна гальмівна рідина. Вона гідроскопічністю, а тому з часом в ній накопичується багато води. Якщо її вчасно не замінити, то вона починає роз’їдати поршень зсередини, що також призводить до закисання.
Наш сервіс пропонує весь спектр послуг пов’язаних з обслуговуванням гальмівної системи, ціни на них Ви можете побачити нижче.
Ціни на ремонт гальмівної системи
Заміна гальмівних колодок дискових (1 комплект) від 350
Заміна гальмівних колодок барабанних (1 комплект) від 600
Заміна стоянкових гальмівних колодок від 500
Зняття і установка гальмівних дисків (1 комплект) від 300
Проточка гальмівних дисків (1 комплект) від 350
Зняття і установка гальмівних барабанів (1 комплект) 200
Зняття і установка супорта гальмівного 180
Заміна направляючих супорта 160
Заміна ремкомплекта поршня супорта гальмівного від 700
Зняття і установка робочого гальмівного циліндра від 280
Зняття і установка головного гальмівного циліндра від 400
Зняття і установка гальмівного шланга від 180
Виготовлення гальмівної трубки за 1м 250
Зняття і установка троса гальма стоянки від 580
Заміна ремкомплекта стоянкового гальма від 500
Для замовлення послуги телефонуйте за телефонами
Гарантія на всі види робіт!