Діагностика та ремонт авто
Обслуговування автомобілів
Якісне та надійне обладнання
Previous
Next

Діагностика та капітальний ремонт двигунів автомобілів – це комплекс заходів, спрямованих на пошук і усунення проблем двигуна. Ці роботи включають безліч загальних і приватних методів діагностування та технічних способів проведення ремонту, набір яких у кожному індивідуальному випадку може бути різним.

В цілому капітальний ремонт двигунів автомобілів (в тому числі дизельних) – це ремонт, завдання якого окремі вузли і весь двигун в зборі довести до стану близького до того, при якому він випускався з конвеєра.

Зверніть увагу! СТО виконує тільки необхідні в кожному конкретному випадку ремонтні заходи, ми не нав’язуємо Вам ніяких додаткових робіт!

Роботи по ремонту двигуна

Наше СТО виконує наступні роботи:

  • ремонт ГБЦ;
  • заміна прокладки ГБЦ;
  • заміна прокладки клапанної кришки;
  • заміна піддону картера;
  • розточування блоку;
  • гільзовка блоку;
  • заміна сальників;
  • заміна ременя і ланцюга ГРМ;
  • гидрокомпенсатори;
  • заміна масляного і бензинового насосів;
  • регулювання клапанної системи;

Ознаки необхідності капітального ремонту двигуна

 

Якщо Ви помітили наступні ознаки в роботі двигуна автомобіля, то ймовірно йому потрібен капітальний ремонт:

  • підвищена витрата масла;
  • ускладнений запуск двигуна – погано заводиться;
  • дим з вихлопної труби білий або чорний;
  • нагар на свічках запалювання;
  • падіння потужності;
  • стук, підвищений шум з двигуна;
  • падає тиск масла;
  • пропадає компресія в циліндрах.

Для усунення цих неприємних ознак ми проводимо капітальний ремонт двигунів автомобілів. Нижче представлена ​​приблизна послідовність проведених нами робіт.

Діагностика дизельних двигунів автомобілів.

Щоб усунути проблему, її необхідно спочатку знайти, тому перед капітальним ремонтом двигунів автомобілів проводиться повна діагностика. Для цього проводиться ретельна перевірка безпосередньо пов’язаних з ним систем:

  • паливної;
  • вихлопної;
  • систем змащення;
  • охолодження

та інших.

Діагностика дизельного мотора включає в себе цілий комплекс загальних і приватних процедур, набір яких залежить від його типу та управління, марки і моделі автомобіля, інших тонкощів.

Наприклад, в разі роботи з дизелем Ауді слід звернути увагу на відповідність показників компресії нормам, на справність електричних ланцюгів і системи упорскування, на якість споживаного палива і масла, так як саме вони стають найбільш частими причинами несправностей двигуна на даних марках.

Методи проведення робіт

В цілому, методи діагностики при капітальному ремонті дизельних двигунів, рівно також, як і бензинових моторів приблизно схожі. Їх можна умовно розділити на три групи:

  1. Комп’ютерна діагностика (для двигунів з електронним блоком управління ЕБУ) з використанням сучасних, спеціалізованих для конкретної марки Автосканер, рекомендованих виробниками автомобілей. С допомогою Автосканера в нашому СТО здійснюється зчитування кодів несправностей, перевірка робочих параметрів, які допомагають локалізувати і встановити причину поломки. Крім цього, системні сканери здатні обнуляти коди помилок після усунення несправностей. Діагностика обов’язкова процедура.
  2. Загальні методи діагностики. До цієї групи належать візуальний огляд на наявність підтікання масла і палива, перевіряється стан повітряного фільтра і патрубків, проводиться перевірка зносу основних вузлів і деталей та ін. Також перевіряється наявність сторонніх, невластивих для нормальної роботи двигуна звуків. До цих методів в тому числі можна віднести періодичний техогляд автомобіля, перевірка тиску і витрати масла.
  3. Спеціальні методи діагностики використовуються, коли необхідно підтвердити можливу причину несправності. Наприклад, перевірка стану ременя ГРМ, нормальної подачі палива насосом підкачки, перевірка справності свічок і форсунок, проведення ендоскопії і замір компресії для перевірки стану циліндрів і ін. Приватні методи вузько спеціалізовані, зате з високою часткою ймовірності допомагають знайти несправність.

Слід також зазначити, що іноді, для правильної діагностики несправності мотора нашим автомеханікам може знадобитися повна інформація про обставини як сталися поломки. Навіть самі незначні на перший погляд деталі можуть допомогти знайти або вирішити проблему, так як діагностика – дуже складний процес і в ньому дрібниць не буває.

Капітальний ремонт дизельних двигунів автомобілів

Фахівці нашого автосервісу мають багаторічний досвід з капітального ремонту дизельних двигунів будь-якого типу. Ми працюємо з дизельними моторами будь-яких типів і моделей.

Дизельні двигуни вважаються довговічними і найнадійнішими. Але дизельний мотор, як і бензиновий, після тривалої експлуатації потребує заміни витратних матеріалів. Навіть якщо він добре працює і не подає проблемних ознак, через певну кількість часу і пробігу потрібно проводити комплексну діагностику для виявлення несправностей.

Капітальний ремонт дизельних двигунів автомобілів включає в себе комплекс робіт, таких як:

  • розбирання і зняття мотора;
  • заміна вузлів і агрегатів;
  • ремонт паливної системи;
  • відновлення поршневої системи.

 

Ціни на ремонт двигуна

Заміна прокладки клапанної кришки                                                                                 від 380

Заміна прокладки впускного колектора                                                                            від 550

Заміна прокладки випускного колектора                                                                         від 550

Заміна прокладки головки блоку                                                                                    від 3500

Заміна прокладки піддону                                                                                                   від 480

Заміна переднього сальника двигуна                                                                               від 1280

Заміна заднього сальника двигуна                                                                                   від 1520

Полірування місця під сальник                                                                                       від 300

Заміна сальника клапана на знятої ГБЦ (головка блоку циліндрів) за 1 шт.             від 60

Зняття і установка ГБЦ                                                                                                   від 3500

Розбирання та збирання ГБЦ (ГБЦ знята)                                                             від 500

Шліфування площині ГБЦ                                                                                                 від 500

Зняття і установка двигуна легкового автомобіля                                                         від 5500

Розбирання та збирання блоку циліндрів                                                                        від 5500

Заміна поршневих кілець (на знятому поршні)                                                               від 100

Заміна пальця поршня (на знятому поршні)                                                                    від 300

Зняття і установка турбіни                                                                                         від 1800

Ремонт турбіни                                                                                                           від 2500

Свердління свічки напруження за допомогою спецінструменту                                від 1600

Заміна ременя навісного обладнання за 1 шт.                                                                      280

Заміна ролика навісного обладнання  за 1шт.                                                                від 550

Заміна водяного насоса (без зняття ГРМ)                                                                         від 550

Зняття і установка радіатора охолодження                                                                      від 600

Зняття і установка термостата                                                                                     від 550

Промивання системи охолодження                                                                                 від 1800

Зняття і установка паливної форсунки (бензин)                                                               200

Зняття і установка паливної форсунки FSI, TFSI                                                                 800

Зняття і установка паливного бензинового насоса (підвісного)                                  400

Зняття і установка паливного бензинового насоса (розташованого в паливному баку) 800

Замір тиску паливного бензинового насоса                                                                      300

Для замовлення послуги телефонуйте за телефонами

Гарантія на всі види робіт!